Nature's Gift maakt gebruik van cookies om je bezoek aan onze website zo aangenaam mogelijk te maken. Omdat je gebruik maakt van onze diensten, gaan wij ervan uit dat je akkoord gaat met ons gebruik van cookies. Lees meer.

OK EN SLUIT
Natures Gift

Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik mijn giftcard inwisselen?

    - Ga naar 'Inwisselen' in het menu.
    - Kies jouw gewenste product(en) en klik op 'Bestel nu’.
    - Jouw product(en) zit nu in je winkelmandje.
    - Vul je persoonlijke gegevens in en klik op 'verder'.
    - Als je in de betaalmethode scherm bent klik je op 'Natures Gift' bij cadeaukaarten.
    - Vul je 19-cijferige giftcardcode en security code in, en klik op 'voeg cadeaukaart toe'
    - Het bedrag op je giftcard wordt verrekend met het bedrag in je winkelmandje.
    - Indien van toepassing kan je bijbetalen.
    - Rond je bestelling af.

  • Mijn Natures Gift giftcard werkt niet

    Wil je jouw kaartnummer controleren? Ga naar onze saldochecker.

    1. Verkeerd ingetoetst? Let goed op verschillen tussen i en 1 en I en probeer het nog eens. 
    2. Security code ingevuld?
    3. Niet meer geldig? Het zou kunnen dat jouw giftcard niet meer geldig is. De geldigheidsduur van onze giftcards is 3 jaar naar verkoopdatum. Een belevenissen voucher is 1 jaar geldig na verkoopdatum.
    4. Al ingewisseld? Het kan zijn dat jouw giftcard door jezelf of iemand anders al gebruikt is. 

    Is geen van bovenstaande van toepassing? Neem dan contact met ons op.

  • Hoe werkt het cadeau geven van een dagje weg?

    Wil je iemand verrassen met een uniek dagje weg in de natuur? Selecteer één of meerdere belevenissen, vul per dagje weg jouw eigen persoonlijke boodschap in en betaal met iDEAL, creditcard of met de Nature's Giftcard. Na het plaatsen van jouw bestelling ontvang je twee e-mails. Een bevestiging van jouw bestelling en binnen 15 minuten de speciaal vormgegeven digitale cadeaubon in een PDF. Op de cadeaubon staan de locatie en contactgegevens van de betreffende belevenis. Kortom de gelukkige ontvanger heeft alle informatie bij de hand om direct op pad te kunnen gaan.

    Goed om te weten: bestel je meerdere dagjes weg, dan ontvang je meerdere cadeaubonnen.

  • Ik heb iets gekozen, maar wil toch liever wat anders, kan dat?

    Ja, dat kan. Neem dan contact met ons op en wij annuleren de bestelling. Dit gaat over zowel de uitjes als over de producten. 

     
  • Hoe lang blijft mijn giftcard of cadeaubon geldig?

    Giftcards blijven 3 jaar na aanschaf geldig. Cadeaubonnen en e-tickets voor een dagje weg zijn een jaar na aanschaf geldig. De exacte datum vind je op je giftcard of cadeaubon.

  • Ik wil een belevenis doen met meerdere personen - kan dat?

    Jazeker. Bij ieder dagje weg staat voor hoeveel personen deze regulier is. Wil je het uitje doen met meer personen dan aangegeven staat? Dan kun je in je winkelmandje het aantal vouchers aanpassen. Staat er bij het dagje weg dat deze voor twee personen is, maar je wilt met zes personen? Dan verhoog je het aantal vouchers naar drie. Is het saldo op jouw giftcard/voucher niet toereikend? Dan kun je altijd met iDEAL of creditcard bijbetalen. 

  • Moet ik mijn giftcard in één keer besteden?

    Nee, dat hoeft niet. Je mag deze in delen besteden. Je gebruikt hiervoor steeds dezelfde code. Het restsaldo wordt zichtbaar na het invullen van de code.

  • Mag ik meerdere giftcards tegelijk inwisselen?

    Ja, dat mag bij onze reguliere giftcards. Let op: dit is niet (altijd) mogelijk bij actiecodes. Dit zal in de regel dan ook bij de actievoorwaarden vermeld staan.

  • Hoe kan ik betalen?

    Je kunt bij ons op de volgende manieren betalen:

    1. Met je giftcard. Hierop staat een code. Deze zal tijdens het bestelproces aan je gevraagd worden.  
    2. Via iDEAL. Je betaalt direct tijdens het bestelproces via je eigen bank. Kijk voor informatie over iDEAL op www.ideal.nl.
    3. Via creditcard (VISA of Mastercard). Je betaalt direct tijdens het bestelproces via je eigen bank.

    Je kunt beide manieren ook combineren. 

  • Kan ik een dagje weg uitkiezen die duurder is dan de waarde van mijn giftcard?

    Ja, dat kan. Het resterende bedrag kun je bijbetalen met iDEAL of creditcard.

  • Ik ben een bedrijf en wil samenwerken met Nature´s Gift, kan dat?

    ja, natuurlijk. We zijn altijd op zoek naar mooie, duurzame merken of unieke uitjes in de natuur. Wij horen dus graag van je en kijken graag samen naar wat we voor elkaar kunnen betekenen. Stuur ons een mail op: hello@naturesgift.nl. Wij zorgen dat je snel een reactie terug krijgt.

     

     

Contact